Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії
Рівні навчальних досягнень
учнів |
Бали |
Критерії оцінювання навчальних
досягнень учнів |
I. Початковий |
1-3 |
Учень/учениця знає деякі хімічні елементи та явища,
розрізняє лабораторний посуд (на побутовому рівні) та характеризує його
призначення; разом з вчителем може
виконати елементарні хімічні досліди, дотримуючись правил техніки безпеки під
час лабораторної/практичної роботи. |
II. Середній |
4-6 |
Учень/учениця за сприяння вчителя відтворює навчальний
матеріал (окремі його частини), може дати визначення основних хімічних понять;
самостійно виконує деякі хімічні досліди, описує хід їх виконання; самостійно
складає і записує скорочену умову задачі (з допомогою вчителя може провести
обрахунки за відомою формулою); |
III. Достатній |
7-9 |
Учень/учениця самостійно відтворює значну частину
навчального матеріалу, використовує знання у стандартних ситуаціях, уміє
аналізувати надану інформацію; самостійно виконує хімічні досліди,
дотримуючись інструкції та робить висновки; самостійно записує скорочену
умову задачі та потрібну формулу, розрахунки проводить з незначною допомогою
вчителя. |
IV. Високий |
10 -12 |
Учень/учениця має високі знання з предмета та
переконливо їх використовує; самостійно знаходить та аналізує додаткову
інформацію, використовує її згідно з завданням; самостійно проводить хімічний
експеримент, раціонально використовує обладнання та реактиви, робить
обгрунтовані висновки згідно експерименту; самостійно проводить розв’язки
задач. |
Коментарі
Дописати коментар