Перейти до основного вмісту

Критерії оцінювання

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії


Рівні навчальних досягнень учнів

Бали

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

 

I. Початковий

1-3

Учень/учениця знає деякі хімічні елементи та явища, розрізняє лабораторний посуд (на побутовому рівні) та характеризує його призначення; разом з вчителем  може виконати елементарні хімічні досліди, дотримуючись правил техніки безпеки під час лабораторної/практичної роботи.

 

II. Середній

4-6

Учень/учениця за сприяння вчителя відтворює навчальний матеріал (окремі його частини), може дати визначення основних хімічних понять; самостійно виконує деякі хімічні досліди, описує хід їх виконання; самостійно складає і записує скорочену умову задачі (з допомогою вчителя може провести обрахунки за відомою формулою);

 

III. Достатній

 

 

 

 

 

7-9

Учень/учениця самостійно відтворює значну частину навчального матеріалу, використовує знання у стандартних ситуаціях, уміє аналізувати надану інформацію; самостійно виконує хімічні досліди, дотримуючись інструкції та робить висновки; самостійно записує скорочену умову задачі та потрібну формулу, розрахунки проводить з незначною допомогою вчителя.

 

IV. Високий

10 -12

Учень/учениця має високі знання з предмета та переконливо їх використовує; самостійно знаходить та аналізує додаткову інформацію, використовує її згідно з завданням; самостійно проводить хімічний експеримент, раціонально використовує обладнання та реактиви, робить обгрунтовані висновки згідно експерименту; самостійно проводить розв’язки задач.


Коментарі